Všetky hodnotenia užívateľa Anna O. (e-kociky) ID 53862

Anna O. (e-kociky) ID 53862
e-kočíky s.r.o.
mimibazar.sk/Ekociky
Oblasť: Bardejov
Telefon: 0905627360
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
Registrácia: 30. 7. 2008
Naposledy: 25. 8. 2018, 21:34
INZERÁTY 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
IČO 47070196
DIČ SK2023801076
HODNOTENIE 117
VŠETKY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Modna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Dekorácie
Poradňa
Domaci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIŤ MÔŽU LEN REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
VŠETKY | POZITÍVNE | NEGATÍVNE | NEUTRÁLNE
Inzerentka získala za posledný mesiac 0 hodnotenie , celkom už získala 117 hodnotenie
Celkom: 117 (zobrazuje sa 21-40) << predchádzajúca 1, 2, 3, 4, 5, 6 ďalšia >>
Zuzana M. (trnecka) ID 26042 , mimibazar.sk/trnecka (10. 6. 2012, 20:54)
Anka, kocik dorazil v poriadku :-), dakujem za prijemny obchodik (Y) ZM
ODPOVEDAŤ
Alena P. (stelinkake) ID 104846 (9. 6. 2012, 8:11)
dakujem za krasnu postielku ... dcerke sa velmi paci [A] [A] [A] [A] ... spokojna a vsetkym odporucam (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVEDAŤ
Zuzana K. (sju24) ID 22368 , mimibazar.sk/sju24 (22. 5. 2012, 21:25)
(Y) (Y) (Y) (Y)
ĎAKUJEME
(L) (L) (L) (L)
First bike sa veľmi páči, sme veľmi spokojní a vrelo vás odporúčame
|:o) |:o) |:o) |:o)
ODPOVEDAŤ
Anna L. (ella82) ID 139754 (23. 4. 2012, 18:32)
|:o) (Y) Anička, ďakujem pekne za krásne odrážadlo a rýchle zaslanie. Môžem Vás len odporučiť!!!!S pozdravom Anna (Y)
ODPOVEDAŤ
Katarina D. (mailo12) ID 17247 (13. 4. 2012, 11:23)
Dakujem velmi pekne za tasku. (Y) Paci sa mi. :-) :-). Obchodik prebehol rychlo, vrele odporucam vsetkym maminkam. (Y) (Y) (Y)
ODPOVEDAŤ
Maria G. (setti) ID 30230 , mimibazar.sk/setti (11. 4. 2012, 17:34)
Anka (F) taska na kocik dnes dorazila (L) (L) sme spokojni (L) (L) dakujeme (Y) (Y) (Y)
ODPOVEDAŤ
Žaneta R. (ŽánaR) ID 143932 (3. 4. 2012, 15:49)
Dobrý den,dnes přišly golfky pro (child9).Barva je ještě hezčí jak na obrázku,jsou príma,moc krásné.Máte moje doporučení (Y)
ODPOVEDAŤ
Diana H. (diana_2_2) ID 50115 (3. 4. 2012, 10:56)
kupila som prebalovaci pult, prisiel rychlo, komunikacia bola dobra. prebalovacia podlozka bola vsak zoztrhnuta, tak sme riesili reklamaciu. predavajuca mi poslala podlozku novu, ta mala vsak dierky 2, no mensie (par mm), uz to teda neriesim, nakolko sa zjavne jedna o nekvalitny material, co je chybou vyrobcu. no neda mi neupozornit na balik co mi prisiel - s druhou podlozkou som obdrzala aj smeti (2 sacky s roznym obsahom ako napr. obal + omrvinky z kolaca, krabicka od cigariet, papiere, vysac
ODPOVEDAŤ
Diana H. (diana_2_2) ID 50115 (3. 4. 2012, 10:59)
vysacky od satstva, sacky a pod.), spinavu roztrhanu igelitku ktorou bola podlozka obalena a malu krabicu naviac. toto mala byt asi pomsta za reklamaciu... prajem vela spokojnych zakaznikov
ODPOVEDAŤ
Anna O. (e-kociky) ID 53862 , mimibazar.sk/Ekociky (3. 4. 2012, 19:16)
Vážená pani! Žiadna pomsta ale ako som vám vysvetlila, pribalili sa tam sáčky aby sme predišli opätovnému rozrezaniu pri otváraní balíka! Pult bol pred balením kontrolovaný, ide o talianského výrobcu nie nejakú bazárovú firmu, preto neexistuje, aby sa podložka v balíku sama rozrezala a navyše na mieste, kde boli páskou spájané otvory na krabici!
ODPOVEDAŤ
Diana H. (diana_2_2) ID 50115 (3. 4. 2012, 19:45)
ano, ak je zakaznik hlupy a nevie otvorit krabicu, treba mu do nej pribalit smeti a podlozku na ktorej ma prebalovat novorodenca treba obalit igelitkou najdenou vonku na zemi, spinavou a roztrhanou (clamp). este raz opakujem - slusne som r
ODPOVEDAŤ
Diana H. (diana_2_2) ID 50115 (3. 4. 2012, 19:49)
riesila reklamaciu, nakolko bol pult poskodeny, nereklamovala som ho cely, ale len podlozku, kde bola centimetrova diera... opatovne poslana podlozka bola znova derava a vanicka ma tiez poskodenia, ale toto som riesit nechcela a ani nechcem. moje hodnotenie nebolo nic viac ako opis obchodu, ziadne utoky ako odpoved (aj mailova) od vas...
ODPOVEDAŤ
Anna O. (e-kociky) ID 53862 , mimibazar.sk/Ekociky (3. 4. 2012, 19:54)
Aký opis obchodu?
Vy ste opisovala obchod po viac ako mesiaci???
Nemáte čo robiť?
ODPOVEDAŤ
Diana H. (diana_2_2) ID 50115 (3. 4. 2012, 19:59)
hodnotenie sa dava po ukonceni obchodu... tovar bol objednany a prisiel pred mesiacom, hned po doruceni kurierom bol reklamovany, a vybavenie reklamacie trvalo presne mesiac. hodnotenie bolo teda pisane presne v den ukoncenia obchodu.
ODPOVEDAŤ
Anna O. (e-kociky) ID 53862 , mimibazar.sk/Ekociky (3. 4. 2012, 20:04)
A podstata? Dostala ste novú podložku napriek tomu, že vaša reklamácia nebola opodstatnená. To, že v balíku boli údajne smetí nie je dôvod na negatívne hodnotenie. Žiadne smetí len pár sáčkou ktoré mali zabrániť poškodeniu počas rozbaľovania škatule. Mimochodom pred odoslaním som podložku detailne skontrolovala, takže žiadne poškodenia na nej neboli. Len som si dovolila napísať vám vyjadrenie, že ste si chybu spravila sama, a toto je vaša pomsta. Viac sa k tomu
ODPOVEDAŤ
Anna O. (e-kociky) ID 53862 , mimibazar.sk/Ekociky (3. 4. 2012, 20:04)
vyjadrovať nebudem, len ešte dodám, že kupujúca mi podložku zaslala zhužvanú, čím ju ešte viac poškodila. Napriek tomu som jej ju zamenila za novú. Nedala si ani námahu to riadne zabaliť.
ODPOVEDAŤ
Diana H. (diana_2_2) ID 50115 (3. 4. 2012, 20:19)
podlozka bola stocena - schvalne nie poskladana, aby prekladom nedoslo k dalsiemu poskodeniu, niekolko krat omotana v CISTEJ NOVEJ folii a prebalena papierom. druha podlozka mi prisla poskladana, tak sa vobec necudujem ze bola znova roztrhnuta... ak by bola moja reklamacia neopodstatnena, urcite by ste ju ani neriesila...
ODPOVEDAŤ
Anna O. (e-kociky) ID 53862 , mimibazar.sk/Ekociky (3. 4. 2012, 20:40)
Bola neopodstanená, ale keďže nie som zákerná, zamenila som vám ju za novú aby ste mohli tovar riadne využívať. Teraz to ale ľutujem. Verím, že sa vám vaša zákernosť vypomstí.
ODPOVEDAŤ
Diana H. (diana_2_2) ID 50115 (3. 4. 2012, 20:14)
poskodenie som si nespravila sama, co sama dobre viete. k pskodeniu druhej podlozky som sa vyjadrila hned na zaciatku. smeti, omrvinky a pod. od cistych papierov a sackov este rozoznam. no a negativne hodnotenie? asi ste si nevsimli, ale zaradene bolo medzi neutralne a nic negativne ani utoky neobsahovalo...
ODPOVEDAŤ
Anna O. (e-kociky) ID 53862 , mimibazar.sk/Ekociky (3. 4. 2012, 19:13)
Poškodenie si kupujúca spôsobila sama, zlou manipuláciou pri vybaľovaní prebaľovacieho pultu. Po rozbalení nového pultu sme porovnávali miesto poškodenia s polohovou podložky na pulte a jednoznačne sa nachádzalo na mieste, kde si kupujúca ostrým predmetom otvárala škatuľu. Napriek tomu, že si podložku poškodila sama, zaslala som jej novú. Tak neviem, z čoho pramení jej nespokojnosť a toto hodnotenie. :-| :-( nech si každý urobí svoj názor
ODPOVEDAŤ
Diana H. (diana_2_2) ID 50115 (3. 4. 2012, 19:35)
moje hodnotenie bol len opis priebehu obchodu. mate pravdu, kazdy si spravi nazor sam. pripajam moj mail, ktory som pisala aj vam: Sama dobre viete, ze som podlozku nemohla poskodit ja!!! Krabicu som ziadnym ostrym predmetom neotvarala!!! Rovnako som Vam poslala fotky ulozenia tovaru v krabici a podlozka nebola pristupna - bola „chranena“ vanickou a uloznymi policami... neviem ci je vsetok tovar tohto vyrobcu baleny rovnako, alebo pult, ktory ste mi poslali bol uz vybalovany, ale v krabici s
ODPOVEDAŤ
Diana H. (diana_2_2) ID 50115 (3. 4. 2012, 19:37)
sa nenachadzal ani kusok polystyrenu ci bublinkovej folie, bezne pouzivanych na balenie tovaru... rozlozeny pult volne lietal pocas manipulacie a prepravy v krabici, cim sa police a vanicka ostrymi hranami dotykali prebalovacej podlozky. Nebola poskodena len podlozka, ale aj samotna vanicka je zvnutra policami doskreta a plast vanicky ma prevalenim jasne viditelne flaky. Toto som Vam nefotila (co este dodatocne mozem urobit, aby ste ma tu neobvinovali) lebo to nema vplyv na funkcnost (teda dufam
ODPOVEDAŤ
Diana H. (diana_2_2) ID 50115 (3. 4. 2012, 19:42)
napustenu vodou som ju este nemala)... este raz dodavam - fotky som poslala a krabica bola o dost vacsia ako pult, a preto aj ked by som bola tak hlupa a otvarala krabicu ostrym nozom, aj pri jeho zapichnuti 10 cm dovnutra by som sa k podlozke nedostala...
ODPOVEDAŤ
Martina V. (mäta) ID 180689 (20. 3. 2012, 12:48)
Odporucam, mila, ochotna predavajuca. Balicek dorazil v poriadku. Dakujem (Y)
ODPOVEDAŤ
Jana G. (jana1209) ID 13116 , mimibazar.sk/jana1209 (20. 2. 2012, 12:58)
Odporúčam, super rýchla komunikácia, kúpa a aj rýchly balíček....... (pack) (pack) (pack).......ďakujem za spoluprácu (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVEDAŤ
Zdenka K. (yofinka) ID 115886 (15. 2. 2012, 10:17)
s nakupom som bola velmi spokojna, taska prisla v poriadku, odporucam vsetkym... :-)
ODPOVEDAŤ
Lucia B. (almika) ID 35165 , mimibazar.sk/almika (14. 2. 2012, 9:44)
Ďakujem za fusak do autosedačky. Včera prišiel. Som spokojná. (Y)
Prajem všetko dobré.
ODPOVEDAŤ
Mária B. (maja22) ID 14687 (6. 1. 2012, 22:18)
Anka ďakujeme za kráááásny kočík (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) veľmi sa z neho teším (radost) Obchodík prebehol rýchlo, absolutne v poriadku (Y) Určite všetkým odporúčam (L)
ODPOVEDAŤ
Andrea D. (Amanda683) ID 109733 , mimibazar.sk/amanda683 (27. 12. 2011, 19:25)
(G)dnes dorazil.Fusacik je krasny |:o) |:o) |:o) |:o)dakujem za obchodik a zelam krasny zbytok sviatkov (banky) (andel) (stromecek) (novy rok) (novy rok) (novy rok) (novy rok) (novy rok)
ODPOVEDAŤ
Michaela N. (miša16) ID 200024 (26. 12. 2011, 15:21)
Ďakujeme, za krásny darček (G)pod vianočný stromček (L) (Y), ako predávajúcu Vás budem určite aj naďalej odporúčať (L)...a už sa tešíme na ďalší (balicek) darček! Prajeme krásne prežitie Vianočných sviatkov a šťastný Nový rok |:o) |:o)
ODPOVEDAŤ
Ajka K. (antea) ID 11982 (26. 12. 2011, 9:45)
Bohuzial som neni spokojna. Objednavala som sanky kde uvadzate rozmer 116cm, nepisete o rozmere ze ide o sanky a ohnutu vodiacu tyc. Pytala som sa aku dlzku ma vyplet, odhadom ste napisala ze 100cm, na zaklade toho sme sanky objednavali. Chceli sme ich vratit spat, lebo sa citime oklamany, ale vy postovne uhradit nechcete. Lebo vy ste chybu nespravili. V poriadku tak ak si myslite ze ste neomylny. Neostava mi nic ine len si sanky nechat. Ale urcite neodporucam kedze ste mi sanky nepremerala, a o
ODPOVEDAŤ
Anna O. (e-kociky) ID 53862 , mimibazar.sk/Ekociky (upravené 27. 12. 2011, 10:22)
Neprávom napíše negatívne hodnotenie. Sane si objednala aj napriek tomu, že som ju upozornila, že dĺžku sedáka nemám odmeranú a že jej viem dať len môj odhad. Keďže som sane nemala pred sebou, len som si tipla koľko môžu merať. V prvom emaily som ju upozornila, že podľa mňa nie sú vhodné pre dva deti aj napriek tomu si sane objednala. Sane prevzala a mala možnosť už podľa toho, ako ich držala v rukách usúdiť, či sú pre ňu dostatočne dlhé, mohla si spraviť vlastný odhad, presnejší keďže ich držala v rukách. Navrhla som jej vrátenie tovaru, čo odmietla. To že sa rozhodla otvoriť ich až na Vianoce nebol môj súhlas, len som akceptovala to, že mi napísala že ich rozbalí až na Vianoce - je to jej vec ale nie môj problém. Nevie akceptovať žiadne pravidlá a podmienky predaja.
ODPOVEDAŤ
Ajka K. (antea) ID 11982 (26. 12. 2011, 14:17)
Tym ste si priznala ze vy ste odpisala na dlzku plochy na sedenie? dakujem je to tu !!!! A evidovala ste ze ja som plochu na sedenie odmerala ako 60cm? a ziadny rozmer ako dlzka sani nesedel? dlzka sani 90cm, spodna lyza od spicu 100cm, sedadlo 60cm, sane s tycou 105cm, sane s rozlozenou tycou do praveho uhla 135cm...radsej si upravte udaje ktore ludom ponukate, a budu spokojny. A skor sa zamyslite ze stacilo si priznat chybu, uznat ze tentokrat slo o nedorozumenie a zachovat sa spravne!!!! Post
ODPOVEDAŤ
Ajka K. (antea) ID 11982 (26. 12. 2011, 14:18)
Postovne??? tu ide o princip ako jednate s ludmi. Ste urazliva a zbrkla pri citani. O tom ze sane otvarame pod stromcekom ste vedela, tak tu nehrajte formu nakolko islo o darcek, dostali sme ich neskoro v noci v pondelok! Naucte sa citat pomaly a precizne a potom kontrolovat co ponukate. obcas to nie je na skodu!!!! nevyhovarat sa na udaje od firmy, a podmienky predaja. to je ubohe
ODPOVEDAŤ
Ajka K. (antea) ID 11982 (upravené 2. 1. 2012, 16:46)
Vam tiez nestacilo 10x vysvetlit ze ak predajca pochybi, ma sa zachovat korektne a nie z celeho obchodu vykluckovat tak ze nakupujuci utrpi ujmu na cene z dovodu ze postovne naklady ma hradit on i ked chybu urobil predavajuci. Tiez ste nechapava?
ODPOVEDAŤ
Anna O. (e-kociky) ID 53862 , mimibazar.sk/Ekociky (27. 12. 2011, 10:00)
Sane ste mala skoro týždeň v skrini tak ste si pri preberaní mala spraviť vlastný odhad! S vami je zbytočné diskutovať lebo vaša komunikácia je úbohá! Neviete akceptovať žiadne pravidlá. Na vaše sprosté emaily už viac nebudem reagovať! Nech si každý spraví vlastný úsudok. Vy ste si sane objednala aj napriek tomu, že som vám v prvom emaily písala, že podľa mňa nie sú vhodné pre dva deti! Ak ste vy taká dokonalá, že viete zistiť rozmer saní bez toho aby ste i
ODPOVEDAŤ
Ajka K. (antea) ID 11982 (23. 1. 2012, 16:04)
Podľa § 597 ods.2) Občianskeho zákonníka (ďalej len OZ) právo odstúpiť od zmluvy má kupujúci aj vtedy, ak ho predávajúci ubezpečil, že vec má určité vlastnosti, najmä vlastnosti vymienené kupujúcim, alebo že nemá žiadne vady, a toto ubezpečenie sa ukáže nepravdivým. V takomto prípade má spotrebiteľ právo spolu s reklamáciou oznámiť, že odstupuje od zmluvy a zároveň žiadať náhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením rekl
ODPOVEDAŤ
Ajka K. (antea) ID 11982 (23. 1. 2012, 16:06)
s uplatnením reklamácie (§ 598 OZ).
Ako vyplýva z Vášho podnetu, tak predávajúci Vám nezaslal tovar s takými parametrami, ako ste požadovali a z toho dôvodu môžete odstúpiť od zmluvy podľa § 597 OZ.
CIZE mala som narok na nahradu oboch postovnych draha vzacna predavajuca +spol. Ale ak chcete byt slepy a tvrdit opak. uz je to len na vas a neopinkavat ma inym zakonom aby som to musela pracne vyhladavat. VDAKA
ODPOVEDAŤ
Anna O. (e-kociky) ID 53862 , mimibazar.sk/Ekociky (27. 12. 2011, 10:02)
desať krát som vám vysvetlila, že pri popise produktu vychádzame z údajov od výrobcu a od dodávateľa, čo je uvedené aj v našich obchodných podmienkach a dala som vám možnosť sane vrátiť. Vy ale neakceptujete žiadne podmienky, pravidlá. Vy sa naučte jednať s ľuďmi. Píšete desiatky emailov a všade len obviňujete a urážate. 8-| 8-| 8-|
ODPOVEDAŤ
Alexandra S. (srdiecko05) ID 70689 (20. 12. 2011, 8:44)
Ďakujem pekne za vankúšik :-) (Y)
ODPOVEDAŤ
MÁRIA B. (junovcatko09) ID 105335 (18. 12. 2011, 1:33)
maximálna spokojnost s touto pani..milá,ludská.. (L) dakujem velmi pekne..vy už viete za čo...Nech sa darí v práci aj v sukromí (L) (Y) Marika (hello)
ODPOVEDAŤ
Miriam C. (kukla) ID 61317 (13. 12. 2011, 22:37)
Veľmi milá, a príjemná pani, rýchly skvelý obchodík, krásny fusak, vrelo odporúčam. (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVEDAŤ
Ivana M. (Iwulka m.) ID 156968 , mimibazar.sk/iwulkam (28. 11. 2011, 20:09)
(G) dnes dorazil..maximálna spokojnosť |:o) môžem odporúčať (F) ďakujeme (L)
ODPOVEDAŤ
Celkom: 117 (zobrazuje sa 21-40) << predchádzajúca 1, 2, 3, 4, 5, 6 ďalšia >>
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému
Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu