|
Darina J. (darjur)
ID 203270
(1. 10. 2011, 17:14)
|
, bola som oklamaná |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Adriana Polerecká (bosorka Adriana)
ID 13935
, mimibazar.sk/bosorkaadriana
(upravené 8. 12. 2011, 15:15)
|
chcete mi napísať,že ste balíček NEOBDRŽALI ????? Tak TOTO sa mi veriť NECHCE!!!! ani zo srandy a tu už teda sranda prestáva....AK NIEKTO KLAME?milá pani, STE TO VY!!!! Pre istotu som si zablokovala obchodovanie s Vami,aby som "náhodou" nemala "šťastie",že budete niečo chcieť a potom sa budete tváriť URAZENE a oklamane ((((( |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Renáta B. (brenka)
ID 56377
, mimibazar.sk/brenka
(11. 5. 2011, 21:46)
|
Tento bazárik neodporúčam. Komunikácia až na vyzvanie. Platbu za tričká som previedla 15.4.2011 a ani dnes 11.5.2011 ku mne nedorazili. MESIAC čakať na nosené tričká, to je fakt vrchol. Renáta |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Ludmila F. (bankárka)
ID 32715
(21. 10. 2008, 21:34)
|
... bohužiaľ,milá pani, tak krásne ste všetko napísali až ma to dojalo....skutočne,lenže neviem kde mám tú blúzku, za ktorú som zaplatila.... |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Adriana Polerecká (bosorka Adriana)
ID 13935
, mimibazar.sk/bosorkaadriana
(24. 10. 2008, 19:44)
|
Ľudmila, keby ste sa mi ozvali skôr, mohli sme celé to nedorozumenie asi vyriešiť...žiaľ, odkazy cez zoznam sú nespoľahlivé. A skutočne, keby som vedela, že pracujete v Novákoch v banke, bola by som Vám tú blúzku doniesla osobne a neposielala poštou...takto po dlhšom čase neviem, či mi na pošte vôbec zoberú reklamáciu (....možno si myslíte, že je to len výhovorka, ale ja blúzku nemám, poslal som ju na adresu do banky, ako ste chceli. Kto Vám preberá poštu v banke ? Adriana |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|